Jak poprawić wizerunek swojej marki?
Wizerunek marki to nie tylko logo i kolory – to sposób, w jaki klienci postrzegają Twoją firmę na każdym etapie kontaktu: od pierwszej wizyty na stronie internetowej po rozmowę z Twoim zespołem.
Brak spójnej komunikacji, chaotyczne materiały graficzne czy niejednolity ton wypowiedzi mogą sprawić, że nawet najlepsza oferta nie wzbudzi zaufania. Niezależnie od rodzaju oferowanych usług czy produktów, jeśli pierwsze wrażenie – najczęściej w sieci – nie wzbudzi zaufania, to klient nie poświęci więcej swojego czasu, aby zmienić zdanie.
Dlatego warto zadbać o to, by Twoja marka była rozpoznawalna, wiarygodna i autentyczna – tak, by budziła pozytywne emocje i zapadała w pamięć.
Jak możemy pomóc?
W AMA-EXPERTS pomagamy firmom budować silny, spójny i wiarygodny wizerunek, który przyciąga klientów i wzmacnia pozycję marki na rynku.
Współpracę zaczynamy od audytu marki – analizujemy, jak Twoja firma jest postrzegana przez klientów, jakie emocje wywołuje, jak wygląda komunikacja w różnych kanałach i czy elementy wizualne wspierają przekaz marki.
Na tej podstawie opracowujemy plan działań wizerunkowych, obejmujący:
Działamy elastycznie – możesz skorzystać z pełnego wsparcia strategicznego albo wybrać tylko te elementy, które są dla Ciebie priorytetem. Dzięki temu zachowujesz pełną kontrolę, a jednocześnie zyskujesz dostęp do wiedzy i doświadczenia ekspertów.
Ekspert w tej sprawie

Alicja Borowska
ekspertka w zakresie komunikacji marketingowej, budowania wizerunku i strategii marki
„Pomogę Ci zbudować spójny i rozpoznawalny wizerunek Twojej firmy – od opracowania strategii po praktyczne działania w mediach społecznościowych.
Doradzę, jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę i budują zaufanie, oraz jak dopasować przekaz do oczekiwań Twoich klientów.”
Bezpłatna 30 minutowa konsultacja!
Chcesz sprawdzić, jakie pierwsze kroki mogą poprawić wizerunek Twojej marki?
Zapraszamy na bezpłatną, 30‑minutową konsultację, aby wspólnie ustalić kierunek działań.
Rozmowa do niczego Cię nie zobowiązuje 🙂